Vernostné zľavy extra 3-7%

Informácie

Obchodné podmienky

Prevádzkovateľ

FITEXPRES s.r.o. , Zvolenská cesta 14, 974 05 Banská Bystrica

IČO 45345881, IČ DPH: SK 2022943318   Všetky kontakty

 

Registrácia zákazníka

Zákazníci majú možnosť zaregistrovať sa pred nakupovaním a vytvoriť si tak vlastný užívateľský účet s množstvom výhod. Registrácia má za úlohu poskytnúť zákazníkom výhody za ich vernosť v podobe ďalších zliav, akcií, špeciálnych ponúk a podobne. Každý zákazník potvrdením registrácie súhlasí so spracovaním osobných údajov. Viac v bode „Osobné údaje“.

 

Cena

Všetky ceny za tovar a služby a všetky poplatky v internetovom obchode sú konečné a uvádzané vrátane DPH. Všetky akcie platia do vypredania zásob, pokiaľ pri konkrétnom výrobku nie je uvedené inak. Predávajúci si vyhradzuje právo na zmenu kúpnej ceny v prípade zmeny právnych predpisov, zmene menových kurzov, pri výraznom náraste inflácie a zmene cien od výrobcov alebo dodávateľov tovaru. Kupujúci má v takomto prípade právo od zmluvy odstúpiť.

 

Objednávka

Internetová objednávka: Tovar môžu prihlásení zákazníci objednávať jednoduchým kliknutím na ikonku „Do košíka“, čím sa produkt automaticky vloží do objednávaného zoznamu produktov. Do nákupného košíka je možné vkladať ľubovoľný počet položiek. V nákupnom košíku môžete vybrané položky upravovať (veľkosť, počet, príchuť...) podľa potreby. Ak chcete svoj nákup zrealizovať a ukončiť, vyplňte v jednotlivých krokoch všetky náležitosti potrebné k vybaveniu Vašej objednávky. Potvrdením ikonky „záväzne objednať“ súhlasíte so všeobecnými obchodnými podmienkami obchodu. Po odoslaní objednávky bude Vaša objednávka spracovaná a na Váš e-mail bude obratom doručené potvrdenie o prijatí objednávky predávajúcim; na uvedenú e-mailovú adresu Vám budú v prípade potreby zasielané všetky ďalšie informácie ohľadom Vašej objednávky.

Telefonická objednávka: Na našej zákazníckej linke 048/ 417 60 13 alebo 0905 452 577 môžete realizovať telefonické objednávky Po-Pi od 9:00 do 17:00, na ktorýkoľvek sortiment v našej ponuke. Tento spôsob využívajú zákazníci najmä vtedy pokiaľ nemajú prístup k internetu a podobne. Jednoduchým zavolaním nám nadiktujete všetky údaje potrebné k vybaveniu objednávky.

 

Dostupnosť tovaru

V našom sortimente sa nachádza množstvo tovarov od rôznych dodávateľov s rôznymi časmi expedície a teda aj dodania. Pri všetkých položkách preto uvádzame štandardný čas odoslania konkrétnej položky a jej dostupnosť. V nákupnom košíku sme pre spresnenie doby dodania tovaru ku zákazníkom navrhli funkciu predbežného orientačného termínu dodania objednávky, ktorá sa riadi najneskoršou dobou vybavenia vybraných položiek a ich individuálnych časoch dostupnosti. Dátum dodania, ktorý zobrazujeme v nákupnom košíku určuje deň, do kedy Vám bude objednávka dodaná. Ak máte v nákupnom košíku 3 položky a dve z nich máme skladom no tretia sa nachádza v externom sklade s dodaním do 7 pracovných dní, Vaša celá objednávka bude doručená do 7 pracovných dní. Nižšie si môžete prečítať viac o používaných termínoch dodania jednotlivých položiek.

V našom sklade, odosielame do 24h: položka sa nachádza v našom sklade a je okamžite k dispozícii.

V externom sklade, odosielame do 48h: položka sa nachádza v externom sklade. Dostupnosť sa pohybuje podľa našich skúseností od 24 do 48h pred odoslaním.

V externom sklade, odošleme do 7 dní: položka sa nachádza v externom sklade. Dostupnosť sa pohybuje od 5 do 7 dní pred odoslaním.

V externom sklade, odošleme do 12 dní: položka sa nachádza v externom sklade. Dostupnosť sa pohybuje od 10 do 12 dní pred odoslaním.

Tovar je vypredaný, položka nie je na sklade: položka je momentálne vypredaná a zatiaľ nie je známy termín jej opätovného dodania na sklad. Takto označenú položku nie je možné vložiť do nákupného košíka. Informácie predpokladanom naskladnení takto označenej položky získate na našich kontaktných adresách.

Nedostupné, skladom opäť od XX.XX.XXXX: produkt je momentálne vypredaný, dátum označuje termín kedy by mal byť dostupný u nás na sklade, prípadne u dodávateľa. Takto označenú položku nie je možné objednať vopred a termín dodania je len orientačný.

Vyradené z ponuky, tovar je nedostupný, : Tovar bol vyradený z nášho sortimentu z rôznych dôvodov ako, zastavená výroba, nedostupnosť u výrobcu, zlé skúsenosti s dodávateľom a podobne...

Objednaný tovar, ktorý je momentálne nedostupný, Vám môžeme rezervovať podľa poradia vašej objednávky medzi ostatnými záujemcami.

 

Spôsob platby

Daňový doklad (faktúra) a záručný list sú dodávané spolu s tovarom. V prípade osobného odberu tovaru si tieto doklady prevezmete osobne spolu s tovarom.

Kupujúci si môže zvoliť jeden z nasledujúcich spôsobov úhrady kúpnej ceny:

Dobierka: Objednávku uhrádzate pri prevzatí na pošte alebo pri prevzatí od kuriéra v hotovosti. Služba „dobierka“ je ako jediný spôsob platby spoplatnený paušálnou sumou 0,90 € s DPH / zásielka.

Bankový prevod / vklad: Objednávku uhradíte bankovým prevodom alebo vkladom na náš účet v TatraBanke, z ktorejkoľvek inej banky na základe údajov (č. účtu, variabilný symbol, suma k úhrade), ktoré sa Vám zobrazia po zrealizovaní objednávky len v prípade, že ste zvolili možnosť úhrady prostredníctvom tejto služby. Po pripísaní platby na náš účet (do troch pracovných dní) bude objednávka odoslaná podľa dostupnosti položiek obsiahnutých v objednávke. Bankový prevod/vklad, je možné realizovať z ktorejkoľvek inej banky.

TatraPay: Objednávku uhradíte bankovým prevodom priamo z Vášho účtu v TatraBanke prostredníctvom služby TatraPay. Na stránky služby TatraPay budete presmerovaný po realizácii objednávky v našom obchode. Objednávky uhradené prostredníctvom tejto služby sú odosielané štandardne podľa dostupnosti jednotlivých položiek v objednávke. Služba je určená len pre klientov TatraBanky. Predajca nemá prístup k osobným údajom zákazníka, keďže samotná platba prebieha na zabezpečených stránkach TatraBanky. Viac informácií sa dozviete tu.

CardPay: Služba určená všetkým držiteľom kreditných kariet Visa, MasterCard a Diners Club International. Toto je najbežnejší a zároveň bezpečný spôsob platieb zo zahraničia. Napriek tomu, že túto službu sprostredkúva TatraBanka, je služba dostupná pre všetkých držiteľov kreditných (debetných) kariet bez ohľadu na to, ktorá banka kartu vydala. Predajca nemá prístup k osobným údajom zákazníka, keďže samotná platba prebieha na zabezpečených stránkach TatraBanky. Viac informácií sa dozviete tu.

PayPal: Ak vlastníte platobný účet na PayPal, môžete ho využiť na úhradu objednávok aj v našom obchode. Tento spôsob platby sa veľlmy využíva v zahraničí aj vďaka nízkym poplatkom za transakcie v rôznych krajinách. PayPal je moderný, rýchli, bezpečný a pohodlný bezhotovostný spôsob platby. Viac informácií sa dozviete tu.

Osobný odber: Pri prevzatí objednávky v našej prevádzke (FITEXPRES s.r.o., Zvolenská cesta 14, Banská Bystrica) môžete tovar uhrádzať v hotovosti alebo platobnou kartou. Ak si želáte využiť niektorý z bezhotovostných spôsobov úhrady (CardPay, TatraPay, bankový prevod), môžete tak urobiť počas realizácie objednávky na internete. Po príprave Vašej objednávky budete vyzvaný na prevzatie e-mailom. Na prevzatie objednávky máte čas 5 pracovných dní.

 

Poštovné

Doručenie na Slovensku

Vybraný tovar si môžete nechať zaslať dvomi spôsobmi : Slovenskou poštou alebo kuriérskou službou UPS. Pre uľahčenie kalkulácie poštovného v rámci doručovania na Slovensku sme určili paušálne poštovné:

 

Ceny a spôsoby doručenia na Slovensku

Spôsob doručenia

Cena s DPH

Slovenská pošta do 500 g

2,50 €

Slovenská pošta do 1 kg

2,90 €

Slovenská pošta do 10 kg

3,90 €

Slovenská pošta nad 69 €

Zadarmo !

Kuriér UPS do 50 kg

3,90 €

Kuriér UPS nad 69 €

Zadarmo !

 

Služba dobierka je spoplatnená zvlášť paušálnou sumou 0,90 € s DPH pre obidva spôsoby doručenia. Ostatné spôsoby platby sú bezplatné. 

 

Doručenie do Českej republiky

Väčšinu nášho sortimentu je možné odoslať aj do Českej republiky. Zásielky je možné odosielať do Českej republiky na dobierku. Tovar je možné uhrádzať aj vopred prostredníctvom služby CardPay a PayPal. Cenu za poštovné systém vypočíta automaticky počas realizovania objednávky na základe predpokladanej váhy zásielky a platného cenníka kuriérskej služby InTime.

Ceny doručenia kuriérskou službou In-Time v Českej republike

Hmotnosť zásielky do

Cena s DPH

Zásielky do 5 kg

8,40 €

Zásielky do 10 kg

9,60 €

Zásielky nad 10 kg

16,90 €

 

Služba dobierka je spoplatnená zvlášť paušálnou sumou 2,90 € s DPH bez ohľadu na váhu balíka. Ostatné spôsoby platby sú bezplatné.

 

Doručenie do ostatných Európskych krajín

Zásielky do ostatných Európskych krajín odosielame klasickou poštou a zákazníkom sú doručované do 15 pracovných dní od odoslania.

Ceny doručenia medzinárodným poštovým servisom do Európskych krajín

Hmotnosť zásielky do

Cena s DPH

500 g

6,90 €

1 kg

10,90 €

2 kg

17,90 €

3 kg

25,20 €

4 kg

28,20 €

5 kg

30,60 €

6 kg

33,60 €

7 kg

36,00 €

8 kg

39,00 €

9 kg

41,00 €

10 kg

45,00 €

Ak hmotnosť balíčka presiahne hranicu 10 kg, systém začne počítať hmotnosť nad rámec 10 kg ako ďalšiu zásielku a automaticky ju započíta do celkovej ceny poštovného. Tovar tak bude odoslaný vo viacerých balíkoch s limitom 10 kg každého z nich. 

 

Objednávky odosielané do ostatných Európskych štátov nie je možné uhrádzať dobierkou. Tieto objednávky môžete uhrádzať len prostredníctvom služby CardPay a PayPal.

Zásielky odosielané do ostatných Európskych štátov poisťujeme maximálnou hodnotou 100 €. Za škody spôsobené touto formou dopravy nezodpovedáme. Zákazník si prípadné vzniknuté škody spôsobené dopravou môže reklamovať u uvedeného prepravcu. Všetky objednávky realizované v našom obchode sa riadia zákonmi Slovenskej republiky a nepodliehajú zákonom iných štátov.

 

Prevzatie tovaru od prepravcu

Zákazník je povinný prekontrolovať zásielku a prevziať ju iba ak nie je nijako poškodená. Pokiaľ je doručená zásielka poškodená, nepodpisujete doručovateľovi dodací list, kým za jeho prítomnosti neskontrolujete tovar pod obalom! V prípade poškodenia výrobku spíšte reklamáciu s doručovateľom a bezodkladne o tejto skutočnosti informujte predávajúceho. Následne pri riešení reklamácie je kupujúci povinný poskytnúť maximálnu súčinnosť. Nový tovar Vám zašleme spravidla do 3 pracovných dní, pokiaľ je na sklade.
Ak zásielka nebola pri preberaní poškodená, a napriek tomu je po rozbalení tovar poškodený, ohláste to ihneď (najneskôr do troch pracovných dní ) na dispečing prepravnej spoločnosti, resp. nás bezodkladne kontaktujte aby sme si dohodli ďalší postup! Pokiaľ tak neurobíte, môžete si uplatniť nároky z vád zistených pri prehliadke len ak preukážete, že tieto vady mal tovar už v čase jeho prevzatia. Nasledujúci pracovný deň po nahlásení príde kuriér prepravnej spoločnosti spísať škodový protokol a tovar odvezie na reklamačné oddelenie, ktoré nás bude informovať.
Pokiaľ je po rozbalení tovar poškodený inak (ide o výrobnú vadu), kontaktujte prosím priamo nás prostredníctvom e-mailu reklamacia@fitexpres.sk, telefonicky (048-417 60 13) alebo formou SMS (0905 452 577).

 

Záručná doba

Záručná doba na tovar v našej ponuke je 24 mesiacov a začína plynúť dňom prevzatia tovaru spotrebiteľom. Zasielané produkty športovej výživy majú dobu minimálnej trvanlivosti viac ako 2 mesiace pred dátumom spotreby, v prípade kratšej expiračnej doby kontaktujeme kupujúceho telefonicky, alebo e-mailom a zásielku odošleme iba s jeho súhlasom.

V prípade reklamácie tovaru Vám odporúčame kontaktovať nás vopred telefonicky na zákazníckej linke 048/ 417 60 13 (V pracovné dni Po-Pi od 9:00 do 18:00) alebo e-mailom reklamacie@fitexpres.sk . Tým, že nás budete kontaktovať vopred dokážeme efektívnejšie vyriešiť reklamáciu tovaru.
Po dohode môžete reklamovaný tovar zaslať na adresu našej prevádzky: FITEXPRES s.r.o. , Zvolenská cesta 14, 974 05 Banská Bystrica. Podľa dodávateľa Vám môžeme poskytnúť kontakt priamo na servisné stredisko autorizovaného predajcu bez toho aby ste tovar posielali priamo ku nám. Urýchlime tak proces reklamácie.

V prípade zasielania reklamovaného tovaru, priložte prosím žiadosť s popisom závady tovaru spolu s daňovým dokladom a potvrdením o prevzatí /zaplatení zásielky s reklamovaným tovarom (stačí kópia).

V prípade doručenia nekompletnej objednávky nás prosím kontaktujte čo najskôr - najneskôr do 2 dní od prevzatia. Neskoršia reklamácia môže byť zamietnutá.

Neposielajte tovar na dobierku, takto zaslaný tovar nepreberáme.

O výsledku reklamácie bude kupujúci informovaný bezprostredne po ukončení reklamačného konania telefonicky, resp. e-mailom a zároveň mu bude doručená spolu s reklamovaným tovarom kópia reklamačného protokolu.

V prvom kole reklamácie sa závada na výrobku odstráni. Ak odstránenie závady nie je možné, máte nárok na odstúpenie od kúpnej zmluvy (a teda vrátenie peňazí), alebo na zníženie ceny.

Čas, od kedy začína plynúť záručná doba, zistíte na doklade o kúpe (blok, faktúra, dodací list atď.). Doklad si prosím dôkladne uschovajte. Zo záruky sú vyňaté chyby a poškodenia výrobku, ktoré vznikli nesprávnym zaobchádzaním, nesprávnym používaním alebo nesprávnym ošetrovaním výrobku.

 

Odstúpenie od zmluvy a vrátenie tovaru

Zákazník je oprávnený odstúpiť od zmluvy bez udania dôvodu v súlade s ust. § 7 zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku v lehote 14 dní od prevzatia tovaru alebo odo dňa uzavretia zmluvy. V prípade, ak v rámci jednej objednávky bol tovar dodaný oddelene, lehota na odstúpenie plynie okamihom prevzatia tovaru, ktorý bol dodaný ako posledný.
V súlade s ust. § 7 ods. 6 zákona č. 102/2014 Z.z. zákazník nemôže odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je:

- predaj kníh nedodávaných v ochrannom obale a predaj periodickej tlače,

- predaj zvukových záznamov, obrazových záznamov, zvukovo-obrazových záznamov, kníh alebo počítačového softvéru predávaných v ochrannom obale, ak zákazník tento obal rozbalil,

- poskytovanie elektronického obsahu inak ako na hmotnom nosiči, ak sa jeho poskytovanie začalo s výslovným súhlasom zákazníka a zákazník vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy,

- predaj tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov a ktorého ochranný obal bol po dodaní porušený, napr. doplnky výživy.

Právo na odstúpenie od zmluvy ste povinný uplatniť písomnou formou v listinnej podobe alebo v podobe zápisu na inom trvanlivom nosiči (e-mail), pričom môžete použiť formulár dostupný na našej internetovej stránke (pre uloženie kliknite pravým tlačidlom na odkaz, zvoľte možnosť "Uložiť súbor". Následne ho môžete v počítači vyplniť a vytlačiť). Lehota na odstúpenie od zmluvy sa považuje za zachovanú, ak ste oznámenie o odstúpení od zmluvy odoslali najneskôr v posledný deň lehoty.

Odstúpením od zmluvy sa kúpna zmluva ruší od začiatku. V súlade s ust. §517 ods. 1 Občianskeho zákonníka môže zákazník uplatniť odstúpenie aj len vo vzťahu k časti predmetu zmluvy (ak predmetom zmluvy resp. záväznej objednávky bolo dodanie niekoľkých položiek) a v takom prípade sa zmluva ruší len v tejto časti.

Zákazník je povinný najneskôr v lehote 14 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy zaslať tovar späť na adresu FITEXPRES s.r.o., Zvolenská cesta 14, 974 05 Banská Bystrica, odporúčame tovar zaslať ako balík doporučenou zásielkou, tovar nám, prosím, neposielajte dobierkou. Do balíka priložte kópiu daňového dokladu (faktúra), ktorý sme Vám poslali s tovarom a kópiu potvrdenia o doručení vystavenú doručovateľom. Tovar môžete vrátiť aj osobne na adrese našej prevádzky. Lehota na vrátenie tovaru sa považuje za zachovanú, ak bol tovar odovzdaný na prepravu najneskôr v posledný deň lehoty. Náklady spojené s vrátením tovaru k nám na prevádzku znáša zákazník.

Tovar nám prosím doručte kompletný, nepoškodený, podľa možnosti v originálnom obale a nepoužívaný, inak zákazník zodpovedá za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku takého zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru.

Kúpnu cenu Vám vrátime najneskôr do 14 dní na účet, ktorý ste nám uviedli, pokiaľ sa nedohodneme inak, najmä poskytnutím poukážky na zľavu, ktorú môžete použiť pri ďalšom nákupe u nás. Pri odstúpení uveďte informáciu, o ktorú z uvedených kompenzácií máte záujem. Kúpnu cenu však nie sme povinní vrátiť, dokým nám nie je doručený tovar alebo kým nám zákazník nepreukáže aspoň spätné zaslanie tovaru. Pri odstúpení od zmluvy Vám budú rovnako refundované náklady dodania tovaru v rozsahu najlacnejšieho bežného spôsobu doručenia, ktorý Vám ponúkame (t.j. bežné poštovné za doručenie zásielky Slovenskou poštou).V prípade neoprávneného odstúpenia od zmluvy Vám bude tovar vrátený na Vaše náklady.

Neprevzatie zásielky kupujúcim

Ak si kupujúci bez predchádzajúceho písomného odstúpenia od zmluvy neprevezme tovar na mieste určenom kupujúcim a/alebo v časovom rozsahu, ktorý si kuriér s kupujúcim vopred dohodol, predávajúci má možnosť, odmietnuť odoslanie ďalšieho tovaru rovnakému kupujúcemu na túto adresu. V takomto prípade bude kupujúci vyzvaný na osobný odber priamo v prevádzke predávajúceho.

Storno objednávky zo strany predávajúceho

Predávajúci má právo stornovať objednávku, ak z dôvodu vypredania zásob alebo nedostupnosti tovaru ani pri vynaložení všetkého úsilia, ktoré možno od neho spravodlivo požadovať nie je schopný dodať tovar kupujúcemu v lehote určenej týmito obchodnými podmienkami alebo v cene, ktorá je uvedená v internetovom obchode, pokiaľ sa s kupujúcim nedohodne na náhradnom plnení. Predávajúci má tiež právo stornovať objednávku v prípade ak údaje uvedené v objednávke nezodpovedajú skutočnosti.
O stornovaní objednávky bude kupujúci informovaný telefonicky alebo e-mailom a v prípade úhrady kúpnej ceny alebo jej časti mu budú finančné prostriedky vrátené do 7 dní na ním určený bankový účet, pokiaľ sa s predávajúcim nedohodne inak.

 

Záručná doba a reklamácie tovaru

Záručná doba na tovar v našej ponuke je 24 mesiacov a začína plynúť dňom prevzatia tovaru spotrebiteľom.  Zasielané produkty športovej výživy majú dobu minimálnej trvanlivosti viac ako 2 mesiace pred dátumom spotreby, v prípade kratšej expiračnej doby kontaktujeme kupujúceho telefonicky alebo e-mailom a zásielku odošleme iba s jeho súhlasom.

V prípade reklamácie tovaru Vám odporúčame kontaktovať nás vopred telefonicky na zákazníckej linke O2 - 0905 452 577 (V pracovné dni Po-Pi od 9:00 do 17:00) alebo e-mailom reklamacia@fitexpres.sk. Tým, že nás budete kontaktovať vopred dokážeme efektívnejšie vyriešiť reklamáciu tovaru.
Po dohode môžete reklamovaný tovar zaslať na adresu našej prevádzky: FITEXPRES s.r.o., Zvolenská cesta 14, 974 05 Banská Bystrica. Podľa dodávateľa Vám môžeme poskytnúť kontakt priamo na servisné stredisko autorizovaného predajcu bez toho, aby ste tovar posielali priamo ku nám. Urýchlime tak proces reklamácie.
V prípade zasielania reklamovaného tovaru, priložte prosím žiadosť s popisom závady tovaru spolu s daňovým dokladom a potvrdením o prevzatí/zaplatení zásielky s reklamovaným tovarom (stačí kópia).

V prípade doručenia nekompletnej objednávky nás prosím kontaktujte, čo najskôr - najneskôr do 2 dní od prevzatia. Neskôr reklamácia nemusí byť uznaná.

Neposielajte tovar na dobierku, takto zaslaný tovar nepreberáme.

O výsledku reklamácie bude kupujúci informovaný bezprostredne po ukončení reklamačného konania telefonicky, resp. e-mailom a zároveň mu bude doručená spolu s reklamovaným tovarom kópia reklamačného protokolu.

V prvom kole reklamácie sa závada na výrobku odstráni. Ak odstránenie závady nie je možné, máte nárok na odstúpenie od kúpnej zmluvy (a teda vrátenie peňazí) alebo na zníženie ceny.

Čas, od kedy začína plynúť záručná doba, zistíte na doklade o kúpe (blok, faktúra, dodací list atď.). Doklad si prosím dôkladne uschovajte. Zo záruky sú vyňaté chyby a poškodenia výrobku, ktoré vznikli nesprávnym zaobchádzaním, nesprávnym používaním alebo nesprávnym ošetrovaním výrobku.

 

Vybavenie reklamácie

Po obdržaní reklamovaného tovaru Vás budeme bezodkladne kontaktovať e-mailom alebo telefonicky a dohodneme sa s Vami na rýchlom vyriešení reklamácie. V prípade uznania reklamácie Vám podľa vášho rozhodnutia reklamovaný tovar vymeníme kus za kus, prípadne poskytneme iný, ktorý si vyberiete (do hodnoty reklamovaného tovaru), a rovnako znášame náklady na jeho vrátenie a dodanie nového tovaru, alebo máte právo od zmluvy odstúpiť a v takom prípade Vám vrátime peniaze. Reklamácia bude vybavená v čo najkratšom čase, najneskôr však do 30 dní od uplatnenia reklamácie a prijatia reklamovaného tovaru. O výsledku reklamácie budete informovaný bezprostredne po ukončení reklamačného konania e-mailom a spolu s tovarom Vám bude doručený reklamačný protokol.

 

Osobné údaje

Naša firma zhromažďuje a spracováva Vami poskytnuté údaje za účelom ponuky obchodu a služieb. Poskytnutie údajov je dobrovoľné, nepovinné a bez dôsledkov s tým, že tieto údaje môžu byť spracované pre marketingové účely zásielkového predaja v rámci našej firmy na dobu neurčitú v zmysle zákona č. 428/2002 Z. z. o ochrane osobných údajov. Podľa § 20 odst. 3 citovaného zákona ste oprávnený(á) kedykoľvek písomne namietať proti ich ďalšiemu spracúvaniu (poskytovaniu), resp. využívaniu v poštovom styku. Kupujúci udeľuje predávajúcemu tento súhlas na dobu neurčitú. Súhlas so spracovaním osobných údajov môže kupujúci odvolať kedykoľvek písomnou formou. Súhlas zanikne v lehote 1 mesiaca od doručenia odvolania súhlasu kupujúcim predávajúcemu a údaje budú následne vymazané.

Našim zákazníkom garantujeme ochranu osobných údajov pred prístupom nepoverených osôb a pred neoprávneným akýmkoľvek zverejnením. Ako jeden z mála slovenských predajcov chránime osobné údaje našich zákazníkov počas registrácie, nakupovania a prihlasovania technológiou SSL (špeciálne kódovanie počas prenosu osobných údajov na server) prostredníctvom ssl certifikátu .

go daddy ssl

Kupujúci v prípade, že je fyzickou osobou oznámi predávajúcemu svoje meno a priezvisko, adresu trvalého bydliska vrátane PSČ, číslo telefónu a e-mailovú adresu.

Kupujúci v prípade, že je právnickou osobou alebo živnostníkom oznámi predávajúcemu svoje obchodné meno, adresu sídla vrátane PSČ, IČO, DIČ, číslo telefónu a e-mailovú adresu.

Kupujúci si môže kedykoľvek svoje osobné údaje skontrolovať a zmeniť po prihlásení sa na stránke https://www.fitexpres.sk/uzivatel/prihlasenie v časti "Môj účet (osobné údaje)".

Prevádzkovateľ internetových stránok www.fitexpres.sk sa zaväzuje, že poskytnuté údaje budú použité len za účelom uzatvorenia a plnenia zmluvy na základe obchodných podmienok určených predávajúcim. Spracovávané údaje nebudú zverejnené, sprístupnené, ani poskytnuté tretej strane.


Autorské práva

Akékoľvek používanie obsahu, prekladov, článkov a iných materiálov zo stránok www.fitexpres.sk je bez písomného súhlasu FITEXPRES s.r.o. zakázané.

© 2005-2014 FITEXPRES s.r.o. Všetky práva vyhradené.